GIRLS JUST WANT MORE Z MYLAQ TESTMETOO!

by - sobota, lipca 28, 2018



Witajcie! Niedawno udało mi się załapać do testowania nowych lakierów hybrydowych marki Mylaq 
na stronie Testmetoo. Paczuszka dotarła do mnie wczoraj i ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu
 - nie sądziłam, że będzie taka duża!



Co znalazłam w środku?
Wszystko co jest niezbędne do wykonania stylizacji paznokci!
Mianowicie:

Krótką instrukcję i nadchodzące zadania w tutejszej kampanii

Zestaw 3 lakierów
Składający się z bazy, topu 
i przepięknego letniego kolorku - M013 My crazy flamingo.

 


Lampę LED 18/54W
Posiada czujnik podczerwieni, cyfrowy wyświetlacz, 
36 diod ledowych oraz cztery timery: 10s, 30s, 60s oraz 99s.
Z niej jestem najbardziej zadowolona, ponieważ moja stara jest mała (forma słupka) oraz ma o wiele mniejszą moc, przez to robienie pazurków zajmowało dużo czasu. Cieszę się, że od teraz czas wykonywania się skróci, a lampa posłuży mi w przyszłości nie tylko podczas testowania! <3

Pilnik 100/180 biały
Wykonany z najwyższej jakości papieru japońskiego.

Bloczek polerski
Czterostronny drobnoziarnisty przeznaczony do matowienia naturalnej płytki paznokcia oraz żelu.

Patyczki drewniane (10 sztuk)
Idealne do odpychania skórek oraz usuwania lakieru w przypadku zalania.

Tampony celulozowe (250 sztuk)
Inaczej mówiąc waciki bezpyłowe. :)

Remover (płyn do usuwania lakieru hybrydowego)
Cleaner (odtłuszczacz, płyn do przemywania)

Uwaga! Coś dla zainteresowanych!
Na stronie Mylaq na pierwsze zakupy możecie odebrać rabat -10%!


Nie mogę się już doczekać kiedy wykonam swoją pierwszą stylizację! Słyszałam o tej marce, jednak nie miałam okazji jej jeszcze wypróbować. Mam nadzieję, że lakiery są dobrej jakości i naprawdę trwałe.
Z której z Was udało się również załapać do testowania na Testmetoo?
A może któraś na własną rękę zakupiła lakiery/zestaw od Mylaq?
Polecacie? Czekam na odpowiedzi w komentarzach!
Buziaki! :*


__________________________________________________
Podoba Ci się post? ->  Zostaw po sobie ślad!
Chcesz być na bieżąco? -> Zaobserwuj!
Będzie mi bardzo miło! :)

You May Also Like

1 komentarzy

  1. Przyznam szczerze, że zestaw wygląda naprawdę bogato, a kolor lakieru jest naprawdę cudowny! Świetnie, że załapałaś się do testowania, bo można się domyślać, że będziesz z niego mega zadowolona!

    http://live-a-creativelife.blogspot.com/2018/07/kobiecosc-1-jakie-jest-najwieksze.html

    OdpowiedzUsuń