OTWÓRZ SIĘ NA PEŁEN LUZ Z WARKĄ RADLER 0.0%

by - piątek, sierpnia 17, 2018



Cześć, dzień dobry! :) Niedawno otrzymałam paczuszkę ambasadorską od Warki Radler 
wypełnioną po brzegi owocowym orzeźwieniem! 







 

W zestawie dostałam 9 puszeczek Warki Radler 0.0% w trzech wariantach smakowych:

* jabłko z miętą

* cytryna

* grejpfrut z pomarańczą

Myślę, że te 'lemoniadki' sprawdzą się idalnie podczas trwających upałów!
Oprócz piwek dołączone zostały również karty okazji, które wykorzystywać można praktycznie wszędzie do stworzenia na Instagramie orzeźwiającej fajnej historii, a przy tym zgadnąć ciekawe nagrody!







Ja już się otworzyłam na pełen luz, a Ty?
Próbowaliście? A może też jesteście szczęśliwymi Ambasadorami?
Który smak najbardziej przypadł Wam do gustu?



_____________________________________
Podoba Ci się post? Zostaw po sobie ślad!
Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!
Będzie mi baaaardzo miło! :)

You May Also Like

1 komentarzy