JESIENNE SÓWKI - VASCO NAILS POLSKA (RECENZJA)

by - poniedziałek, października 16, 2017



Nareszcie miała okazję wypróbować na własnych pazurkach lakiery hybrydowe
marki Vasco Nails Polska ( strona www   |   sklep   |   facebook   |   instagram )
wchodzące dopiero na polski rynek, które otrzymałam niedawno do przetestowania.
Na ich temat pisałam więcej w poprzednim poście -> LINK





Do tej stylizacji użyłam:
* koloru 066 Black night (z drobinkami brokatu)
Znajdziesz go tutaj -> LINK

* koloru 070 Mocca
Znajdziesz go tutaj -> LINK

* topu no wipe (znajdziesz go tutaj -> LINK)

 * wodnych naklejek 

Pierwsze wrażenie zrobiły na mnie mega pozytywne i muszę przyznać, że zostało tak do teraz!
- fajna gęsta konsystencja, dzięki której skórki nie są pozalewane.
- lakier nie kurczy się, nie ściąga się do środka przed włożeniem do lampy, dzięki czemu na spokojnie możemy pomalować wszystkie pazury bez obawy poprawiania.
- świetna pigmentacja, bardzo dobre krycie - wystarczają 2 cienkie warstwy.
- utwardzanie w lampie - 2x30sek w mostku UV LED.

Mam nadzieję, że trwałość będzie również na plus. Jak obiecuje producent - manicure powinien się utrzymać do 21 dni bez konieczności zmiany.


Czy polecam? Jak naaaaaaajbardziej tak! :)
A Wam jak się podoba taka propozycja na jesienne pazurki?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach!

___________________________________
Podoba Ci się post? Zostaw po sobie ślad!
Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!
Będzie mi bardzo miło! :)

You May Also Like

11 komentarzy

  1. Prześlicznie wyglądają twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo widziałam manicure z ich udziałem :) może się skusze:)
    Zapraszam do siebie nouw.com/elaa_96 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam! mają sporą gamę kolorków, ale o tym pisałam w poprzednim poście - zapraszam! :)
      http://paniemm.blogspot.com/2017/09/hybrydowe-nowosci-vasco-nails-polska.html

      Usuń
  3. Super! Podobaja mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń