LITTLE TRIP - WROCLOVE (FOTORELACJA)

by - środa, grudnia 13, 2017



Ostatni weekend był mega pozytywny i intensywny.. a dlaczego? Zrobiłyśmy sobie wypad do Wrocławia! :) Idealnie się złożyło, ponieważ miałyśmy i transport (pozdro chłopaki :D) i mogłyśmy wyruszyć już w piątek po południu.

Gdy zajechaliśmy Andzia baaaaaaardzo dobrze nas ugościła :)

 

Chwilę później doszły do nas jej znajome ze studiów i razem uderzyłyśmy do X-Demona!
Naprawdę mega impreza, mega muzyka! Jednak szczegóły zostawimy dla siebie.. :D

 

W sobotę wczesna pobudka, śniadanko, ogarnięcie się i pojechanie w centrum troszkę pozwiedzać.
Pierwszym punktem był słynny most Tumski, tzw. most zakochanych.



Muszę przyznać, że ilość tych kłódek robi wrażenie.. <3

 


Przechodząc przez most, dotarłyśmy pod słynną Wrocławską Katedrę.




Po drodze udało nam się znaleźć jednego z krasnali i to jeszcze w świątecznej wersji! :D


A jak chyba każdy wie, krasnale są symbolem Wrocławia. Krąży o nich mnóstwo legend, wciąż przybywa i tak naprawdę ciężko jednoznacznie określić, ile ich jest. Jednak szacuje się, że jest ich ponad 200! Niezła sumka!

Kierując w stronę Rynku, minęłyśmy wiele ciekawych miejsc, 
które oczywiście trzeba było uwiecznić :)





I tym o to sposobem znalazłyśmy się na Rynku...












...na którym trwa cały miesiąc długo wyczekiwany Jarmark Bożonarodzeniowy! Coś pięknego! <3







Nie mogłyśmy przejść obojętnie koło oscypków :)



oraz przepysznych grzańców w jakże zacnych kubeczkach :)



 Nocą Rynek wygląda jeszcze piękniej :)




 Muszę nas pochwalić, bo w ciągu tego dnia zrobiłyśmy prawie 22km na nogach! Szaleńtwo:D

Niedziela była naszym ostatnim dniem, dlatego by nie marnować cennego czasu szybko się ogarnęłyśmy i znów ruszyłyśmy w miasto :) Pogoda była genialna, dlatego za cel wybrałyśmy sobie Sky Tower... którego niestety nie udało nam się zrealizować :( Brak miejsc..


Jednak nie załamywałyśmy się, w końcu co się odwlecze... :D

Postanowiłyśmy wybrać bardziej 'aktywną' formę obejrzenia Wrocka z góry.



Udałyśmy się więc na wieżę widokową Bazyliki Mniejszej pw. Św. Elżbiety znajdującej się na rynku.

By na nią wejść musiałyśmy pokonać aż 300 schodów..
Pomimo bolących nóg i sporego dystansu z dnia poprzedniego dałyśmy radę a widoki były tego warte!






Później znów wybrałyśmy się na przechadzkę po Jarmarku, 
tym razem z uwzględnieniem strefy dziecięcej...







...wstąpiłyśmy do Cegielni na obiad, gdzie mają świetne makarony :)



Mając jeszcze chwilę czasu, zdążyłyśmy przejrzeć i kupić pamiątki..





i niestety trzeba było już wracać do domu :(


Był to naprawdę intesywny i udany weekend! Pierwszy raz byłam zarówno we Wrocławiu, jak i na Jarmarku Bożonarodzeniowym i muszę przyznać, że jest mega mega klimat! Nie wszystko udało się zobaczyć, zwiedzić, dlatego mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości znów tu zawitam! :)


A Wy byliście/mieszkacie we Wrocławiu? Znacie jakieś fajne ciekawe miejsca warte obejrzenia?

Byliście kiedyś na Jarmarku? Może w jakimś innym mieście wygląda to równie pięknie? 
Lubicie tego typu imprezy? Czekam na odpowiedzi w komentarzach!

____________________________________

Podoba Ci się post? Zostaw po sobie ślad!
Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!
Będzie mi baaardzo miło! :)

You May Also Like

11 komentarzy

  1. jak ci zazdroszcze ;) we Wrocławiu byłam raz i to była najpiekniejsza chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! :* Pakuj walichę i śmigaj :D u mnie na jednym razie na pewno się nie skońćzy.. :D

      Usuń
  2. Ja studiuję we Wrocławiu i każdemu Jarmark polecam :) Jeśli chodzi o jedzenie to polecam Moaburger lub Soczewkę :D A z miejsc to gdy ciepło na pewno Wyspę Słodową!
    Pozdrawiam,
    https://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma do której się wybrałam właśnie też mieszka i studiuję we Wrocku. Naświetlę jej temat to już będzie wiadome jakie następne miejsca odhaczymy :D Dzięki! :*

      Usuń
  3. My mieszkamy we Wrocławiu ;) Jeśli mielibyśmy coś polecić dla turysty, to okolice Hali Stulecia - Pergola, Fontanna Multimedialna(koniecznie wieczorny pokaz) Zoo, Pawilon Czterech Kopuł (kiedyś mieściła się tutaj Wytwórnia Filmów Fabularnych), Park Szczytnicki.

    Niedaleko rynku jest też najpiękniejszy parczek we Wrocławiu - Park Staromiejski, przy Teatrze Lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To już mamy plan na kolejne zwiedzanie :D Dzięki! :*

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu, a bardzo chciałabym się tam wybrać, bo mam tam bliska koleżankę :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie czekaj! Jedź, naprawdę warto! <3 Ja byłam pierwszy raz na weekend i to jest zdecydowanie za mało :P

      Usuń
  5. Naprawdę ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie,mój początek blogowania. www.zdrowoiprawidlowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna,przyjemna fotorelacja :)
    Od wielu lat mam w planach wycieczkę do Wrocławia,jednak ciągle coś krzyżuje mi plany,a oglądając te wszystkie zdjęcia zależy mi jeszcze bardziej. Chciałabym zobaczyć kiedyś Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu na żywo,bo podobno to jeden z najpiękniejszych w Polsce,więc może w przyszłym roku uda mi się w końcu spełnić to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń