HYBRYDOWE NOWOŚCI - VASCO NAILS POLSKA

by - czwartek, września 28, 2017



Kilka dni temu dostałam paczuszkę od marki Vasco Nail Polska
( strona www   |   sklep   |   facebook   |   instagram )
gdzie mam przyjemność być jedną z testerek nowych lakierów hybrydowych 
wchodzących dopiero na polski rynek. 

Co zapewnia producent?
- (aż!) 108 niesamowitych kolorów;
- doskonała jakość produktów;
- innowacyjny pędzelek, dzięki któremu wykonanie manicure pod same skórki będzie super łatwe;
- konsystencja, która nie zalewa skórek;
- trwałość, do 21 dni bez zmiany konieczności manicure.  


Otrzymałam:
Instrukcję oraz najważniejsze informacje na temat tych produktów
 

Całą gamę kolorowych lakierów
którą znajdziecie również w sklepie Vasco -> LINK
(już kilka mam upatrzonych, na które na pewno w niedługim czasie się skuszę! :D )
Uwaga! Niektóre kolory są nietypowo oznaczone:
- żarówka - kolory neonowe
- gwiazdka - kolory brokatowe
 

Pilnik średnioziarnisty 100/180, 
który napewno sprawdzi się w podstawowym piłowaniu paznokcia, 
jak i również do pracy modelującej na akrylach czy żelach. 

Bazę elastyczną oraz Top no wipe

* Baza elastic 6ml (znajdziesz ją tutaj -> LINK)
Gęsta, elastyczna i wyjątkowo trwała, a jednocześnie łatwo rozpuszczalna w acetonie. Dzięki swoim właściwościom doskonale nadaje się do problematyczniej płytki paznokcia, która wymaga uzupełnienia niedoskonałości. Jednocześnie pozwala przedłużyć paznokcie na szablonie.
(Z racji tego, że moje paznokcie są miękkie, cienkie i łamliwe to z tej bazy raczej nie skorzystam, ponieważ muszę nakładać dodatkowo żel by je utrzymać :) )

* Top no wipe 6ml (znajdziesz go tutaj -> LINK)
Intensywnie i długotrwale nabłyszczający preparat nawierzchniowy, 
który nie posiada warstwy dyspresyjnej i nie wymaga przemywania. 



6 przepięknych kolorków
 


* 024 Dark Grass 6ml
Znajdziesz go tutaj -> LINK


 


* 034 Marines 6ml
Znajdziesz go tutaj -> LINK


 


* 045 Lollipop 6ml
Znajdziesz go tutaj -> LINK


 


* 053 My ponny 6ml
Znajdziesz go tutaj -> LINK


 


* 066 Black night 6ml (z drobinkami brokatu)
Znajdziesz go tutaj -> LINK


 


* 070 Mocca 6ml
Znajdziesz go tutaj -> LINK


 

Paczka naprawdę duuża, przepiękna i robiąca mega pozytywne pierwsze wrażenie! 
Mam nadzieję, że tak zostanie również po testowaniu, bo nie mogę się już doczekać użycia tych produktów i zrobienia nowych pazurków! :)


Co myślicie o nowej marce Vasco Nails Polska? 
Zrobi furorę i przebije albo dorówna innym znanym markom? Warta swojej ceny?
Czy któraś z Was również została szczęśliwą testerką?
A może dzięki mojemu wpisowi same skusicie się na kupno lakierów?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach! :)

__________________________________________
Podoba Ci się post?
Zostaw po sobie ślad i zaobserwuj.
Będzie mi baaaaardzo miło! :)


You May Also Like

21 komentarzy

  1. odcienie zielone i niebieskie to moje ulubione :) ooo chabrowy lub seledyn :) tak czy siak szmaragd :D jest teraz w modzie :D

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe moje bardziej pastele, więc będzie okazja coś zmienić! :D bo sama nie wiem, czy odważyłabym się na zakup takich kolorków :D

      Usuń
  2. Kompletnie nie znam tej firmy, ciekawa jestem jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a też załapałaś się do testowania? :)

      Usuń
    2. A to można było się gdzieś zgłaszać ?

      Usuń
    3. wiesz co.. oni do mnie sami napisali na Instagramie :) ale widziałam, że też można było się do nich samemu zgłosić. jednak teraz to już paczuszki wysłane i raczej liczba testerek ograniczona :)

      Usuń
    4. O no to może kiedy mi się uda ;) jak nauczę się dobrze malować i prace będą jakieś efektowniejsze haha ;)

      Usuń
  3. ładne kolory

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie wybierałam, takie przyszły w paczce ale ładne ładne! :)

      Usuń
  4. nie znam się na hybrydach, ale kolory ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem nie trzeba się znać, wystarczy nacieszyć oko :D

      Usuń
  5. Kolory są świetne i też testuje. Pierwszy kolor już na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to gratuluję! :) a Tobie jakie się kolorki trafiły?

      Usuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tych hybrydach. Bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, dlatego mega się cieszę, że mogę być jedną z pierwszych, która je przetestuję! <3

      Usuń
  7. Kolor 24 jest przepiękny, chyba się skuszę 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolorystyka, zapowiada się ciekawie. Niestety nie miałam przyjemności ich testować i to wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że użycie i zastosowanie ich również pozytywnie mnie zaskoczy :P ojjj to rzeczywiście szkoda.. ale wszystkie kolorki, bazy i topy dostępne są w sklepie Vasco :)

      Usuń