NESCAFE 3IN1 PRZYJEMNIE ROZKRĘCA TWÓJ DZIEŃ!

by - niedziela, października 08, 2017




Kilka dni temu dostałam paczuszkę od Streetcom
gdzie załapałam do kawowej kampanii Nescafe.
Ogromnie się ucieszyłam na to testowanie, ponieważ jestem kawoholiczką i nie wyobrażam sobie dnia bez wypicia chociażby jednej kawki! :)



Marka Nescafe przygotowała smakowitą nowość
Nescafe3in1 Choco Hazelnut o smaku czekolady i orzechów laskowych.
Jest to idealne i mega wygodne rozwiązanie dla tych, którzy uwielbiają łagodny smak białej kawy
z cukrem, a nie zawsze jednak mają pod ręką te wszystkie produkty. 
W jednej saszetce znajduję się wszystko, co jest potrzebne do tego napoju.
W paczce ambasadora otrzymałam aż 3 torebki, gdzie w każdej jest po 10 saszetek.


Nescafe3in1 jest dostępna w jednoporcjowych saszetkach z pysznym napojem kawowym, który zawsze można mieć przy sobie. Super sprawdza się dla tych, którzy chcą uprzyjemnić sobie przerwę w codziennych obowiązkach, a jednocześnie cenią sobie wygodę i łatwość przygotowania.
Wystarczy że:
1. Wsypiesz zawartość saszetki do kubka.
2. Zalejesz 150ml gorącej, ale nie wrzącej wody.
3. Wymieszasz i gotowe!


 

Uwaga Uwaga!
NESCAFE ORGANIZUJE KONKURS DLA AMBASADORÓW NA NAJLEPSZY SQUAD!

Co należy zrobić?
1. Opublikować selfie ze swoim najlepszym squadem (paczką Twoich znajomych) 
na Facebook'u, Instagramie bądź Snapchacie
2. Odpowiedzieć na pytanie 'W czym jesteście najlepsi dzięki NESCAFE 3in1?'
3. Pamiętać o hashtagach #Nescafe3in1 #ChocoHazelnutNescafe3in1 #NowySmakNescafe3in1
4. Dodać screen opublikowanego selfie za pomocą formularza konkursowego
w Twojej Strefie Eksperta na Streetcom.
Co do wygrania?
Voucher Aventim (o wartości 50zł),
zegarek swatch Nescafe (o wartości 100zł) 
lub czerwony kubek Nescafe.

 

Miałam okazję spróbować już tej kawki i muszę przyznać, że jest naprawdę świetna, 
szczególnie na jesienne, ponure i coraz chłodniejsze dni.
Czuć delikatny posmak czekolady z orzechami laskowymi.
Nie trzeba dosładzać, ani dolewać mleka.
Jak dla mnie ta kawowa nowość zdecydowanie na plus! :)


Kto również załapał się do tej kampanii?
Kto podobnie jak ja jest kawowym smakoszem? 
Spróbowałbyś połączenia białej kawy z nutą czekolady i orzechów laskowych 
czy preferujesz raczej coś bardziej klasycznego?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach! :)

___________________________________________

Podoba Ci się post? Zostaw po sobie ślad!
Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj!
Będzie mi baaaardzo miło!

You May Also Like

13 komentarzy

  1. Mniam, chętnie spróbowałabym tej białej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też załapałam się do tej kampanii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, nie pamiętam już kiedy piłam kawę rozpuszczalną i w sumie wcale mi nie tęskno do tych czasów - śmieci mniej, smak lepszy. Wiem, że ludzie często w biegu, ale wychodzę z założenia, że życie jest za krótkie na złą kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam lubię kawę w każdej postaci :D jest tyle rodzai i smaków, że każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego :)

      Usuń
  4. Nie załapałam się, ale i nie startowałam. Wolę kawę mieloną niż rozpuszczalną.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię kawy, w żadnej postaci. ani smakowych ani cappuccino ani z mlekiem. ale szczerze, byłam bardzo ciekawa tej kampanii i smaku tej kawy i żałuje, że się nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znowuż na odwrót, każdą wypiję. :P a jak do tego wleci dobre ciacho to już wgl niebo w gębie :D ojj to szkoda.. trzeba być meeeega cierpliwym i aktywnym, ja też teraz przez całe wakacje nic nie dostałam :( kawka powinna być już w sklepach :)

      Usuń
  6. Szczerze, nigdy nie piłam Nescafe!

    https://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma na prawdę ciekawy smak :) Dobra na długie jesienne wieczory.

    Zapraszam do mnie: https://lukrecjjja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń