WELCOME, WELCOME!

by - poniedziałek, maja 05, 2014

Witam Was drodzy blogspotowicze! :)
( pierwsze notki są chyba zawsze najtrudniejsze :P )
Od ładnych paru miesięcy myślałam o założeniu tu konta..
Ale gdy przychodziło co do czego, to znajdowało się wiele argumentów na 'nie',
wytłumaczenie, że nie będzie się mieć czasu albo po prostu odchodziło to w niepamięć..
Jednak dziś postanowiłam ścisnąć tyłek i dołączyć tutaj, ze względu na to czy mi to wyjdzie czy nie :P

Jak na pierwszy post przystało.. należałoby się przedstawić i czemu się tu znalazłam. :)
Jestem Monika i mam 20 lat.
Pochodzę z Radomska, a obecnie mieszkam w Częstochowie,
 gdzie jestem na I roku studiów :)
Moim hobby jest fotografia i właśnie temu chcę poświęcić tę stronę :)
Nie chcę się jednak wywyższać, bo jestem zwykłą amatorką,
dla której trzymanie aparatu i robienie zdjęć otaczającemu światu 
sprawia po prostu ooogromną frajdę i uśmiech na twarzy. :) 
Zobaczycie tu zarówno moje skromne portfolio jak i prywatne zdjęcia. 
Mam nadzieję, że z czasem będzie tu coraz fajniej i ciekawej :)
Z Waszej strony liczę na małą zachętę w postaci wyświetleń i komentarzy. :)
To by bło na tyle.. czekajcie na więcej :)
Buźka!


A niżej dołączam kilka moich słit foci z tego roku :)





 




Ps. przy okazji zapraszam serdecznie na moje pozostałe stronki:

You May Also Like

0 komentarzy