SKATEGIRL KLAUDIA #1.

by - sobota, maja 24, 2014



Witajcie! :)
Jak tam weekendzik mija?
Ja przez ostatnie 3 dni zdychałam z bólu brzucha,
ale całe szczęście już jest wszystko okej :)
Za oknem taka cudowna pogoda, że aż chce się wyjść :)
Także niebawem uciekam na działeczkę i może uda się zrobić kilka makro :)
*    *    *    *    * 
Jednak temat tego wpisu jest trochę inny i właśnie w tym miejscu chcę do niego nawiązać.
Otóż 25 kwietnia miałam okazję focić moją psiapsiółę ze studiów- Klaudię :)
Zdążyłyśmy się już nieźle poznać, także współpracowało nam się mega!
Więcej śmiechu, zabawy, niż wstydu. I o to chodziło :)
Stylówę, make-up i miejsce wymyślałyśmy razem,
modliłyśmy się tylko, żeby nie padało.. ale wszystko przeszło po naszej myśli :)


Poniżej efekty naszej pracy.
Mam nadzieję, że się spodobają :)

 
















 





zapraszam do komentowania i do bloga obserwowania! :)

Ps. Zapraszam również na moje pozostałe stronki:
facebook  ||  photoblog ||  maxmodels  ||  digartfolio

You May Also Like

0 komentarzy