SUBTELNIE I DZIEWCZĘCO - SESJA PAULINA.

by - piątek, maja 09, 2014


Witajcie!
Zacznę może od tego, że coś słabo się blog rozwija...
Zero komentarzy, obserwowanych. Co tak słabo???
Nie chce się zawieść i po kilku tygodniach się z wami żegnać..
Liczę na was i wasze wsparcie! :(
* * *
Tak jak wspomniałam w poprzednim poście..
dziś również prezentuje przed Wami Paulinę, choć w całkiem innym wydaniu.
Zwiewna letnia sukienka, trampki, fale na głowie, delikatny make-up
- to właśnie elementy tej sesji!
Ja jestem meeega zadowola z efektów! 
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba.
I czekam wkońcu na jakiś odzew z Waszej strony :P
Buziaki!




Chcecie więcej?
Wystarczy kliknąć ,,Czytaj dalej...'' :)







 






Ps. Zapraszam również na moje pozostałe stronki:
facebook  ||  photoblog ||  maxmodels  ||  digartfolio

You May Also Like

2 komentarzy