TAK SMAKUJE PRZYJEMNOŚĆ... Z WERTHER'S ORIGINAL SOFT ECLAIRS!

by - czwartek, maja 10, 2018



Witajcie! :) Wędruję do Was z kolejnym testowaniem!
Tym razem będzie słodko, karmelowo i czekoooooladowo! <3
Dzięki Rekomenduj.to zostałam szczęśliwą ambasadorką nowych cukierasów Werther's Original.
Możecie kojarzyć poprzednią edycję, w której również brałam udział :)


W paczuszce otrzymałam:
- instrukcję dla Ambasadora



- ulotki dla bliskich


... i co najważniejsze i najbardziej oczywiste - cukierki! <3
Przede wszystkim znalazło się tam 11 paczuszek nowości- Werther's Original Soft Eclairs.
Są to miękkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym.





Oprócz nich dołączone zostały również pozostałe rodzaje cukierków:
Soft Caramels
Wciągająco miękkie cukierki karmelowe.
Pyszne, delikatne i kremowe.
(Również miałam okazję je testować jako jedna z przerwszych.
Odsyłam do wpisu na temat tamtej kampani klikając w -> LINK <- )


Creamy Filling
Pyszne połączenie śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym.


Cukierki śmietankowe
Klasyczne cukierki Werther's Original na pewno wszystkim dobrze znane za czasów dzieciństwa,
o wyjątkowym, śmietankowym smaku.



Na koniec chciałabym dodać, że Werther's Original organizuje konkurs!
I to nie tylko dla ambasadorów, ale i dla wszystkich pozostałych!

 

Jak wziąć udział w konkursie?
1) Pokaż na zdjęciu jak wygląda Twoja chwila przyjemności z nowością od Werther's Original. Nie zapomnij, aby na zdjęciu były widoczne cukierki Soft Eclairs!
2) Zdjęcie wrzuć na Instagram i otaguj hashtagiem #mojesofteclairs
3) Upewnij się, że Twój profil jest publiczny, aby inny miłośnicy słodkości mogli zobaczyć Twoje zdjęcie!


Więcej informacji na stronie głównej
Konkurs trwa od 14.05 do 17.06.2018!
Zachęcam gorąco do zapoznania się z regulaminem oraz wzięciu udziału!
Powodzenia! :*



Czy podobnie jak ja uwielbiacie słodycze?
Który wariant smakowy odpowiada Wam najbardziej?
Kto również dostał się do kampanii łapka w górę! :)
_________________________________________

Podoba Ci się post? Zostaw po sobie ślad!
Chcesz być na bieżąco? Zaobseruj!
Będzie mi bardzo miło! :)

You May Also Like

5 komentarzy

  1. Ahhh, ile słodkości! <3
    Na takie testowanko to i Ja wyraziłabym chęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj będzie jedzone i u mnie;) dzis zabieram się za zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz tych dobroci! Moje ulubione cukierki <3 Miłego testowania :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też brałam udział w tej kampanii! Uwielbiam te cukierki :)
    Obserwuje kochana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm, karmelki. Ja tam lubię ssać, mam plombę, więc nie ryzykuję toffi.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń