NOWOŚCI OD VASCO NAILS: GALAXY CAT EYE + PLATINUM CHIC

by - czwartek, lutego 01, 2018



Witam w lutym! :) Nowy miesiąc a wraz z nim nowości!
Dziś dostałam paczuszkę od marki Vasco Nail Polska
strona www   |   sklep   |   facebook   |   instagram )
gdzie mam przyjemność uczestniczyć w II edycji testowania nowości.
Z racji tego, że z lakierów tej firmy jestem mega zadowolona, 
to zgodziłam się od razu na dalszą współpracę. 
(odsyłam do wcześniejszych postów na ten temat pod linkiem: 12
Ucieszyłam się jeszcze bardziej, że sama miałam możliwość wybrania kolorków, 

które mnie urzekły i to, że mogę je przetestować! 



Otrzymałam:
* lakier hybrydowy nr 065  DEEP BLACK
* galaxy cat eye nr 137 FOBOS (różowa poświata! <3 )
* magnetyzator do robienia kociego oka
* platinum chic nr 712 OPAL (z niebiesko-różowymi drobinkami)

 


W kolejnym poście przedstawię Wam jedną ze stylizacji właśnie tymi produkami!


Która nowość Wam bardziej przypadła do gustu? Galaxy cat eye czy może Platinum chic?
Miałyście okazję poznać już nową markę Vasco Nails Polska? 
Czy któraś z Was również została szczęśliwą testerką po raz drugi?
A może dzięki mojemu wpisowi same skusicie się na kupno lakierów?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach! :)

__________________________________________
Podoba Ci się post?
Zostaw po sobie ślad i zaobserwuj.
Będzie mi baaaaardzo miło! :)

You May Also Like

10 komentarzy

  1. Nie znam tej marki , ale podoba mi się ten z drobinkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz wypróbować! :)
      Cenowo zbliżone do Semilaca, Neonaila itp :)
      Są gęste więc nie zalewają skórek i dobrze napigmentowane.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mam kilka lakierów Vasco i bardzo je lubię :) postawiłam jednak na klasyczne kolory, ale kusi mnie jeszcze Cat Eye :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie sądziłam, że będą się tak dobrze i fajnie sprawdzać :)
      Też wolę klasykę, ale jak już dostałam to kocie oko to musiałam go wypróbować haha :D Lakier z drobinkami raczej wykorzystam na jeden paznokieć w połączeniu z pastelami :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. jakoś nie mogę się przekonać do hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ponad rok robię sobie sama w domowym zaciszu i uważam, że jest to mega wygoda! :) Niestety muszę nakładać żel, bo na hybrydy mam za słabe paznokcie. Dzięki temu są twarde, a moja płytka znacznie się wydłużyła. :) Może jednak się skusisz :> :)

      Usuń
  4. Nie znałam tej marki - muszę koniecznie przetestować :)
    Wędrówki po kuchni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenowo zbliżone do Semilaca, Neonaila itp :)
      Są gęste więc nie zalewają skórek i mega dobrze napigmentowane.
      Mega polecam! :)

      Usuń