POCZUJ ORZEŹWIENIE Z NOWYM OKOCIM RADLER!

by - czwartek, czerwca 08, 2017



To się nazywa paka! <3
Kolejne piwkowe testowanie tym razem od Streetcom i Okocim.



Jestem mega zaskoczona wielkością paczki i jej pojemnością!
W środku znajduje się cała skrzyneczka piwek (20 sztuk)


Radler to nic innego jak połączenie jasnego piwa z lemoniadą, przeważnie mające jedynie 2% obj. alkoholu. Te okocimskie radlerki występują w trzech wariantach smakowych:

* limonka
(cytrynowa, opalizująca barwa)


* grejpfrut z limonką
(różowa, opalizująca barwa)


* limonka z owocami leśnymi
(klarowna, rubinowa barwa)

 


Jak dla mnie wygrywa smak 'grejpfruta z limonką'.
(Nic dziwnego, że zajął 1 miejsce w konsumenckim konkursie piw)
Mimo, że osobiście za grejpfrutem nie przepadam, bałam się, że będzie gorzkawy posmak,
jednak jestem mile zaskoczona! Nie jest ani za słodki, ani za gorzki. Idealny w punkt!



Cała seria jest mega orzeźwiająca i gasząca pragnienie. Super się sprawdza na mega gorące dni i spotkania z koleżankami (bo faceci jak to faceci.. wolą mocniejsze trunki :D ) Jak najbardziej polecam!

A czy Wy również załapaliście się do tej Radlerkowej kampani?
A może mieliście okazję spróbować tych nowości na własną rękę?
Która smak Wam najbardziej przypadł do gustu? 
Czekam na odpowiedzi w komentarzach! :)


_________________________________________________
Podoba Ci się post? 
Zostaw po sobie ślad! Będzie mi bardzo miło :)

You May Also Like

10 komentarze

  1. Świetne piwka idealne na letnie wieczory! :)
    pozdrawiamy cieplutko ;*
    Nasz blog **KLIK**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie pije piwa, ale z pewnoscia mojej mamie by przypadly do gustu. grejfrutowy musi miec ciekawy smak;) na letnie dni szczegolnie

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo! nawet nie sądziłam, że będzie tak smaczny :)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam piwko , jednakże wybieram jednak przeniczne chmielowe hihi :) Głownie nie pasteryzowane. Jeśli chodzi o smaki to wybieram zwykle cidera gruszkowego Bulmersa, yumi ! Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zwykłym piwkiem też nie pogardzę hihi :D jednak tego typu na upały są wprost idealne! <3

      Usuń
  4. Tak że testowałam. Super kampania i radlerki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kampanii się niestety nie dostałam, ale już od jakiegoś czasu sama polecam Okocim grejpfrutowy <3 Nie piłam lepszego piwa.

    OdpowiedzUsuń