KOPIARSTWO SIĘ SZERZY...

by - niedziela, lipca 03, 2016


UWAGA UWAGA, PROSZĘ O POMOC!
ZGŁASZAMY NARUSZENIE ZA KOPIARSTWO!




Przedstawiam moją gorszą kopię czy psychofankę? Sama nie wiem jak to można nazwać..
Czy tylko ja widzę podobieństwo zestawiając ze sobą te zdjęcia? Chyba nie..
To są jedynie screeny z Instagrama, ale uwierzcie mi, że jest tego dużo więcej.
Doskonale zdaję sobie z tego sprawę, że 3/4 Insta wygląda tak samo i olałabym sprawę, 
gdyby nie to, że znam tą osobę osobiście i wiem, że robi to celowo.
Pisałam prywatnie po dobroci pierwszy raz z jakieś 2 lata temu (gdybym ja była w takiej sytuacji, to już sam fakt, 
że ktoś do mnie napisał w sprawie podobnych kadrów sprawiłby, że zrobiło by mi się mega wstyd i głupio), 
ale widocznie trzeba zrobić rozgłos, żeby podziałało. 
Przeczekałam i jak widać trochę się tego nazbierało. Oczywiście nie chcę się w tym momencie jakoś wywyższać, 
ale po prostu jest to przykre i naprawdę nie na miejscu, kiedy Ty wkładasz w to co robisz całą duszę i serce, 
a ktoś idzie na łatwiznę i zżyna wszystko od Ciebie.. 
Jeśli ktoś nie umie się wykazać własną twórczością i kreatywnością to lepiej niech się za takie rzeczy nie bierze. :)
Bo sztuką nie jest skopiowanie a wykazanie się oryginalnością.
Tyle w tym temacie.

Niżej podaję linki 'pani fotograf' :























Ps. Dziękuję za tak duży odzew na Fejsie ze strony znajomych jak i obcych osób. 
Mega się cieszę, że mnie wspieracie ciepłymi słowami i potraficie docenić moje prace!
DZIĘKUJĘ! :*




You May Also Like

0 komentarzy