7 URODZINY PHOTOBLOGA!

by - niedziela, maja 01, 2016




STO LAT, STO LAT!
Tak moi drodzy.. To dziś mija (aż) 7 lat jak dołączyłam do Photoblogowego teamu.
Kiedy to zleciało? Łooooo, też chciałabym wiedzieć.
Pamiętam moje początki.. 550 rozkmin, czy zakładać bloga, czy nie.. Czy nie znudzi mi się po miesiącu.
Jednak w końcu wzięłam się na odwagę. Jeden wpis, drugi.. i w ten o to sposób nabiło się ich 740!
Dzieliłam się z Wami tymi lepszymi, jak i gorszymi momentami,
miałam często chwile zawahania czy nadal tam być, jak i też krótsze/dłuższe przerwy w pisaniu.
Wiele wpisów musiałam usunąć z racji tego, że pewne kwestie w moim życiu uległy zmianie,
 coś się skończyło by coś mogło się zacząć. Ale mimo wszystko byłam i jestem na Photoblogu cały czas.
7 lat to naprawdę kupę czasu.. Kończyłam wtedy gimnazjum, a teraz jestem na III roku studiów.
I co najcudowniejsze - To właśnie Photoblog jest miejscem (mam nadzieję, że Blogspot też nim z czasem będzie),
 który pozwala mi powrócić do tych wszystkich miejsc, osób, rzeczy i zdarzeń. 




Jednak będąc w sieci nie jest wyłącznie moją zasługą.
BEZ WAS na pewno by się to nie udało! :*
Bez lajków, komentarzy, obserwatorów..
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile radości dajecie w ten sposób.
Nawet nie wiecie jak potraficie naładować baterię do dalszego pisania.
Poznałam dzięki temu wiele wspaniałych ludzi, znalazłam wiele ciekawych inspiracji..
Brak mi słów, naprawdę..
Nie pozostaje mi nic innego, jak z tego miejsca powiedzieć tylko jedno wielkie;
D Z I Ę K U J Ę! :*

Ps. Oczywiście nie jest to żadne pożegnanie, nie pozbędziecie się mnie tak szybko hah :D
Nadal będę robić wpisy, dzielić się z Wami moim życiem.
Do kolejnej siódemeczki! :)

______________________________________________________________________
Chcesz być na bieżąco?
Zapraszam pod >LINK<

You May Also Like

0 komentarzy