TAKA MAJÓWECZKA!

by - czwartek, maja 07, 2015



Witajcie! :)
Daaaaaaaawno mnie tu nie było.. 
Może to przez to, że wiele się u mnie zmieniło, pochłonęły mnie inne rzeczy..
Wybaczcie! :* Postaram się to naprawić i nadrobić zaległości :)


W dzisiejszym poście poruszę temat minionej majówki.
Ja spędziłam ją bardzo przyjemnie, bo w towarzystwie najjlepszego friendsa cztery ever! :)

Mały trip do Bełchatowa, potem do Łodzi. :)
Nie obeszło się również bez spacerków, ploteczek i mnóstwa śmiechu!








Dzięki Wiktor! Widzimy się niebawem na oczku! :* :)

_____________________________________
A Wy jak spędziliście majówkę? 
W gronie rodziny, przyjaciół z drugą połówką czy raczej szczególnie jej nie świętowaliście? 
W domowym zaciszu czy robiliście coś szalonego? :D
Czekam na odpowiedzi i komentarze! Buziaki dla Was! :*

You May Also Like

0 komentarzy