JESIEŃ Z MIKOŁAJKIEM.

by - środa, listopada 12, 2014





Witajcie! :)
Ostatnimi czasy wygrzebywałam starocie, ale w końcu pokażę Wam zdjęciowe nowości! :)
Znów tematyka jesieni, co nie oznacza, że będzie nudno! A jeśli pogoda jest to grzechem by było jej nie wykorzystać. :) 
Wczoraj miałam okazję focić słodziutką i malutką osóbkę
- Mikołajka, który za parę dni będzie kończył 2 LATKA :o 
Rodzicie chcieli upamiątkować jakoś też czas, bo jak wiadomo dzieci rosną jak na drożdżach. :P 
Ucieszyłam się ogromnie z tej sesji, a zarazem trochę się bałam, bo jednak sesja z takim maluchem to nie lada wyzwanie. Jednak odważyłam się i nie mogłam doczekać się z spotkania z nim i jego przesympatycznymi rodzicami. Mimo, że pod koniec Miki pokazywał już swój charakterek, 
to naprawdę spisał się na medal! Wiele było zabawy i śmiechu, a oczach rodziców widziałam ogromną radość co mnie jeszcze bardziej usatysfakcjonowało! :) Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda nam się współpracować.

A z tego miejsca- zapraszam do oglądania i komentowania! :)












You May Also Like

0 komentarzy