INSTAGRAM MIX #1.

by - czwartek, lipca 17, 2014


Instagram mix... czyli co słychać u Pani emm? :)


Z 2 miesiące temu nie było tak kolorowo chyba dla każdego przez... szkołę. :D

W moim przypadku przez studia, kolokwia, egzaminy
 i różnego rodzaju dziwne prace na zaliczenie:





Jednak I rok udało się zaliczyć bez żadnych poprawek,
z najgorszego przedmiotu udało się z 3,5 w indeksie..


i od tego momentu mogłam się cieszyć upragnionymi wakacjami, 
które zaczęłam już na początku czerwca. :) 

A jak wiadomo.. wakacje to kupa wolnego czasu dla samej siebie, nudy i obijania się:


 


to wspólnie spędzony czas z najlepszymi mordkami:





to czas na zmiany i różnego rodzaju metamorfozy..
W moim przypadku była to metamorfoza pokoju :D
Mocno szaro-różowe ściany ze srebrno-czarnymi dodatkami,
zmieniły się na przytulny jasny beż z lawendą i białymi pierdułkami.
Ja osobiście nie mogę się napatrzeć! <3 )





to czas na robienie tego, co się kocha:


i oczywiście na robienie sobie więcej #selfie! :D


 

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapraszam 
do follow'ania mnie na instagramie- @paniemm

W następnym poście postaram się, żeby pojawiła się jakaś sesyjka :)
Tyle z mojej strony.
Buziaczki! :*


You May Also Like

0 komentarzy