LBA - CZYLI JESTEM NOMINOWANA I JA NOMINUJĘ.

by - poniedziałek, września 15, 2014

Witajcie! :)
Podczas mojej nieobecności zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Award).
O co w tej zabawie chodzi? Czytajcie dalej :)



Nominacja LBA- Liebster Blog Award otrzymana jest za 'dobrze wykonaną robotę'.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, a więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która Cię nominowała, po czym samemu nominować 11 osób, poinformować ich o tych i zadać im 11 pytań. :)

Nominowała mnie panna Agata- L I N K
za co bardzo dziękuję i z tego miejsca odpowiadam na zadane pytanka:

1. Wolisz chipsy czy jabłko?
Wiem, że niezdrowo, ale wolę chipsy. 
Jabłka jem baaaaaardzo rzadko, a chipsy gdy nadaży się jakaś impreza :)

2. Byłaś kiedyś na diecie? Jesli tak, to na jakiej?
Tak, na diecie CUD :D haha

3. Co robisz, żeby utrzymać figurę?
Właściwie to nic, ale chyba najwyższy czas wziąć się za siebie
tak porządnie i nie przestawać po tygodniu :)

4. Jaką lekcję lubisz najbardziej?
Nie chodzę już do szkoły, ale w liceum chyba najfajniejszym przedmiotem była 
fizyka z moją wychowawczynią, która wyglądała właściwie jak godzina wych. :D 

5. Wybierasz angielski czy niemiecki?
Zdecydowanie angielski! 

6. O czym jest Twój blog?
Głównie o mojej pasji, jaką jest fotografia.
Zdarzają się również posty prywatne z mojego życia :)

7. Czytasz książki?
Nie, raczej nie. Wolę oglądać filmy :)

8. Gdzie najczęściej kupujesz swoje ubrania?
Stradivarius, Bershka

9. Masz rodzeństwo?
Stety, niestety.. przypadło mi być jedynaczką :)

10. Masz chłopaka/dziewczynę? Opowiedź o nim/niej.
Owszem, mam. Ma na imię Patryk i jest ode mnie starszy o równiutkie 2 lata i 2 dni :)
Jesteśmy ze sobą ponad 1,5 roku. Studiujemy w jednym mieście i wynajmujemy mieszkanko, przez co poznajemy się jeszcze bardziej i docieramy. Uwielbia się wygłupiać i mnie rozśmieszać.
Mimo wszystko, dobrze nam razem :)

11. Wstaw swoje jakieś zdjęcie.
Proszę bardzo :)



NOMINUJĘ:


PYTANKA DLA WAS:
1. O czym jest Twój blog?
2. Uczysz się (jeśli tak to w której klasie jesteś)
czy studiujesz (jeśli tak to na którym roku i jaki kierunek) ?
3. Byłeś gdzieś w tym roku na wakacjach? Jeśli tak, to gdzie?
4. Wolisz herbatę czy kawę?
5. Ulubiona piosenka (link z YT)?
6. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy/a?
7. Masz ulubiony serial? Jeśli tak, to jaki?
8. W czym najczęściej chodzisz ubrany/a?
9. Twoje hobby.
10. Czym wg Ciebie jest miłość?
11. Aktualna fotka.


Także do dzieła!
Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Buźka!

________________________________________________

Ps. Niebawem post z wakacji!

You May Also Like

0 komentarzy