SESJA BRZUSZKOWA MARTA & MICHAŁ #1.

by - wtorek, sierpnia 15, 2017


Pierwszy raz miałam przyjemność wykonać sesję brzuszkową. Fajnie się złożyło, że akurat u dobrych znajomych także atmosfera była przyjemna i luźna. 


Jestem podekscytowana całą sesją i mega mega jaram się jej efektami. Mam nadzieję, że przyszli rodzice również będą zadowoleni i taka pamiątka super się sprawdzi i będzie im przypominać o tym wyjątkowym czasie. Teraz pozostaje tylko życzyć szczęśliwego rozwiązania i kolejnych dzieciaczków! :)

















Jak odbiór? Czekam na opinie w komentarzach! :)
Druga część fotek już w kolejnym poście.


You May Also Like

8 komentarzy

  1. Piękne! :) Mam nadzieję, że i nas niedługo będzie czekała taka sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :* oby, oby, bo super pamiątka! :)

      Usuń
  2. Przepiękna sesja :) Samo zdjęcie ze skarpetkami jest mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Naprawde mi się podobają. Moja tylko jedna mala rada. Jesli robisz takie zdj o zachodzie slonca, a tu chyba tak bylo, wykorzystaj zachodzace slonce np w tle, zdjecia beda lepsze piekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo bardzo mi miło! cieszę się ogromnie, że się podobają i dziękuję za radę :) chociaż w tej sesji chciałam uzyskać akurat taki efekt :)

      Usuń